I huvudet på mig
måndag 19 maj 2014
7
Behöver få komma bort från den här staden ett tag. I några veckor räcker gott och väl. Behöver egen tid med mig själv i fokus. Utan någon press, klagomål eller annat. Allt ska bara handla om mig, mig och mig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar