måndag 19 maj 2014

7

Behöver få komma bort från den här staden ett tag. I några veckor räcker gott och väl. Behöver egen tid med mig själv i fokus. Utan någon press, klagomål eller annat. Allt ska bara handla om mig, mig och mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar