Det börjar lätta upp både i skolan och med körkortet. Det är fortfarande jobbigt och smärtan är verkligen hemsk just nu. Vaknar i snitt 5-6 gånger per natt och kliver upp halv 6 för att jag inte kan somna om. Riskuddarna är kalla på morgonen (såklart), axlarna blivit stela och skuldrorna är oknäckta. Det är i princip omöjligt att sätta sig upp i sängen utan att det knakar och strålar nånstans i axelpartiet. Är less på att ha ont och att alla vardagssysslor som att diska, dammsuga, laga mat och även tandborstningen ska vara jobbig pga smärtan. Det är jobbigt helt enkelt. Har mycket hellre ont i knäna än i axlarna precis så som det var förut.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar