Nu är sommaren nära och jag känner på mig att den kommer bli rätt bra ändå. Jag kanske kommer få träffa dig, fara till Stockholm och se mitt älskade Kent samt åka till åselemarknaden med fina vänner. Det ska även hinnas med jobb och träning och även en massa härliga dopp vid stranden.
Jag hoppas verkligen att lugnet ska lägga sig så att jag kan njuta fullt ut av hela sommaren så att trean blir lätt som en plätt, så att studenten blir något att längta till utan skolångest.
Jag hoppas verkligen att lugnet ska lägga sig så att jag kan njuta fullt ut av hela sommaren så att trean blir lätt som en plätt, så att studenten blir något att längta till utan skolångest.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar