torsdag 1 maj 2014

1

Dagarna är långa och att sluta med medicinen mot axlarna har gjort att sömnen fått lida. Huvudvärken är borta och det är jag mycket tacksam för. Att koncentrera mig på saker och ting är nu inga problem.
För er som inte vet så är jag en tjej med stora drömmar om att en dag få jobba med mode eller konst. Det finns inget annat just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar